تبلیغات
بررسی اعتقادات وهابیت و سلفیت و مفتی زاده - نقش حوادث اخیر در آینده ی اسلام قسمت چهار دهم

بررسی اعتقادات وهابیت و سلفیت و مفتی زاده

جاهل ها از نظر میزان تحصیلات چند دسته اند ؟
دسته ای جاهلانی هستند که بی سوادند اینان بخشی از نادانی خود را مدیون کتابند اما از آن لحاظ که نمی توانند آن را بخوانند  دوم جاهلانی که تحصیلات دارند تحصیلاتشن هم  در آخرین مدارج تحصیلی است و خود استاد دانشگاه هستند اما آنچه را که خوانده اند بد فهمیده اند و بد هم می فهمانند   اینان نیز گمراهی خود را مدیون کتابند با این تفاوت که آدم های عامی جاهل خیلی اثر منفی در جامعه ندارند اما آدم های باسوادِ کج فهم، ممکن است موجب میلیون ها قتل و تجاوز و درنده خویی  شوند .  به دیگر سخن خواندن کتاب به تنهائی برای بالارفتن درک و فهم کافی نیست  بلکه درست فهمیدن آن است که سبب یار مهربان شدن کتاب می شود و الا نیش کتاب از نیش مار کبری خطرناک تر است برای درک اهمیت این موضع کافی است به تحصیلات بالای مذهبی و تسلط آدم هائی مانند ابن تیمیه به علوم اسلامی و زبان عربی و کج فهمیدن ایشان دقت کنید پس حتی کتاب های توحید نیز می توانند موجب انحراف شوند الان شما در میان عالمان اهل سنت کمتر کسی را پیدا می کنید که به ابن تیمیه شیخ الاسلام نگوید و بعضی ها یک (رض) هم اضافه می کنند در نگریستن به حوادث تاریخی نیز آدم ها همین گونه اند چه بسیارند عالمانی که با نگرش به تاریخ گذشته ی اسلام و سیر و کنکاش در زندگی و سیره ی سلف صالح نه تنها راه را نیافته اند بلکه گمراه ترین گمراهان شده اند .

اینان به حدی در گمراهی خود افراط می کنند که با آبروی سلف نیز بازی می کنند .
جهاد نکاح چیست ؟ (جهاد المناکحه ) عملی است که طی آنان زنان بدن خود را در اختیار پیکارجویان حهت تمتع جنسی قرار می دهند تا ایشان تمدد اعصاب کرده و با آرمش روحی و روانی و نیز با روحیه ی فزون تر با دشمن پیکار کنند . فتوای این عمل اولین بار به نقل از شیخ محمد عریفی صادر شد اما او بسیار زود انتساب این فتوا به خود را تکذیب کرد و گفت این فتوا از انسان عاقل صادر نمی شود او نوشت که توئیترش هک شده است .
در ابتدای امر وقوع جهاد نکاح تکذیب و تکفیری ها می گفتند که موضوع جهاد نکاح ساخته و پرداخته ی نظام سوریه برای بدنام کردن آنان است از جمله تکذیب های رسمی که می توان به آن اشاره کرد تکذیبی رسمی از سوی یکی از فرماندهان جبهه النصره در خصوص جهاد نکاح (غاده عویس)،  با یکی از فرماندهان  این جبهه منتشر شده بود .
اما این تکذیب ها نتوانست رفع ابهام نماید چون هر روز دهها خبر از پایگاههای دیگری در تأیید وجود جهاد نکاح نیز منتشر می شد که ربطی به نظام حاکم سوریه نداشت این موضوع بحدی چدی شد که وزیر کشور تونس در خصوص دختران تونسی که برای جهاد نکاح به سوریه می رفتند واکنش نشان داد او در سپتامبر 2013 تأیید کرد که تعدادی ازدختران تونسی برای جهاد نکاح به سوریه رفته اند و گفت چهار نفر از این افراد که بازگشته اند حامله هستند علیرغم اینکه جبهه النصره این مصاحبه را نیز تکذیب و آن را تبلیغات علیه خود دانست . بادیس الکوباکجی وکیل و رئیس انجمن غیر دولتی که در این خصوص فعالیت می کند اظهار داشت که دولت در این خصوص با شفافیت عمل نمی کند و تعداد واقعی افرادی که از جهاد نکاح برگشته اند و یا به جهاد رفته اند را اعلام نمی کند. او گفت بر اساس اطلاعات ما صدها زن تونسی برای جهاد نکاح به سوریه رفته اند . یک روزنامه تونسی هم نوشت حدود هزار زن تونسی برای جهاد نکاح به سوریه رفته اند که صد نفر از آنان حامله باز گشته اند . اما انتشار خبرها در خصوص جهاد نکاح تنها به این موضوع و این خبر بسنده نکرد .
هر روز رسانه ای به این خبر می پرداخت و هر روز ابعاد جدیدی از این فتوا بر ملا می شد کار تا جائی پیش رفت که حتی دخترانی که به جهاد نکاح در آمده بودند نیز به مصاحبه پرداخته و بعضی ها پیروزمندانه از اینکه به اسلام خدمت کرده و موجبات تجدید روحیه مجاهدان فی سبیل الله را فراهم کرده اند با آب و تاب سخن گفتند یکی از این افراد عایشه بکری نام داشت او دختر عربستانی است که به قول خودش در سوریه توسط دهها نفر از مجاهدین مورد بهره برداری جنسی واقع شده است :
وأكدت أنّها مارست الجنس مع العشرات من “المجاهدین” و أغلبهم من جنسیات جزائریّة و صومالیّة و باكستانیّة و أثیوبیّة و عراقیّة. و قالت عائشة أنّها “حامل” الأن، لكنها لا تعلم من هو أب جنینه، حیث تشك بقیادیّ فی جبهة النصرة قضت معه أیاماً.
جالب این است که حامله هم شده و عده ای انتظار دارند که بداند پدر بچه اش کیست وی به صراحت می گوید با دهها نفر از تابعیت های مختلف ارتباط جنسی داشته است و نمی داند پدر بچه اش کیست چون فقط سه ماه در سوریه بوده اگر برای لفظ دهها نفر که از دهان مبارکش خارج گشته حد وسط بگیریم یعنی  99 نفر را با بیست نفر  جمع کرده  و حاصل را تقسیم بر دو کنیم  عدد 59 بدست می اید معنیش این است که ایشان توسط 59 نفر در طی سه ماه وطی شده است . به دیگر سخن ایشان هر 36 ساعت در اختیار یک نفر بوده است .
او که در عربستان به عنوان قهرمان جهاد نکاح مورد تشویق قرار گرفت  اظهار داشت که جهاد نکاح را برای رضای خدا انجام داده است و امیدوار است خدا از او قبول کند . البته برخی خبرگزاریها گفتند  بعدا پی به اشتباه خود برده و گفته که 15 سال بیشتر نداشته است که به سوریه رفت قبل از رفتن به سوریه باکره بوده اما بلافاصله بعد از ورودش به سوریه توسط دهها نفر  مجاهد باکرگی خود را از دست داده او فکر می کرده که باکرگی خود را فدای اسلام کرده است .
رفتن دختران مراکشی به سوریه برای جهاد نکاح به حدی زیاد شد که شاعر مراکشی ملیکه مزان را به واکنش وادار کرد او گفت :

این شاعر گفته که قصد دارد جهاد نکاح معکوس” را راه اندازی کند. وی در شرح منظور خود گفت: از وقتی زنان و دختران هموطن من فریب گروههای فعال در سوریه را خورده و برای جهاد نکاح به سوریه و عراق رفته اند، من به شدت ناراحت شدم از همین رو تصمیم گرفتم “جهاد نکاح معکوس” راه اندازی کنم به این معنی که به جای اینکه زنان مراکشی برای جهاد نکاح  نزد داعش بروند، بنده در کشورم باقی می مانم و خدمت جهاد نکاح را به پیشمرگه کردستان عراق ارائه می دهم قرار است تا دو روز دیگر اولین گروه از این مردان که شامل دو جنگجوی پیشمرگه هستند، برای جهاد نکاح با من به مراکش بیایند!

موضوع جهاد نکاح برای برخی از علمای اهل سنت غیر قابل فهم و عجیب بود به همین دلیل در برخوردهای اولیه و شتابزده با موضوع در ابتدا آن را انکار کرده و قضیه متعه و ازدواج موقت شیعه را مطرح می کردند و می گفتند جهاد نکاح در اهل سنت مباح نیست اما در شیعه متعه وجود دارد آنان بگونه ای در تلاش بودند که به طور ضمنی بگویند مگر در شیعه متعه نیست پس چرا این همه از جهاد نکاح سخن می گوئید ؟

اما این سخن و استدلال فوق العاده ضعیف بود چون کسی نگفته ( جهاد متعه ) بلکه می گویند (متعه ) یعنی متعه جهاد نیست بلکه یک اقدام معمولی است . زنی که با شوهر خود ازدواج می کند جهاد نمی کند فقط ازدواج می کند متعه جهاد نیست و بار معنوی مانند جهاد بر آن مترتب نیست .

از طرفی دیگر در متعه باید زن پاک شود سپس به عقدی یکی دیگر در آید یعنی نمی تواند در یک شبانه روز مورد تجاوز چندین نفر واقع شود در حالیکه از مقرهای تکفیری ها لیست ها و نیز از زن ها  اطلاعاتی بدست آمده که نشان می دهد آنان در شبانه روز با دهها نفر ارتباط جنسی داشته اند .

از طرفی دیگر از متعه برای فریب دادن استفاده نمی شود یعنی شرط متعه کردن سر بریدن نیست اما در گروههای تکفیری مجاهدان آدم ها را سر می برند و این زنان فقط در اختیار افرادی قرار می گیرند که مجاهدند ( سر می برند ) یعنی فرد عادی نمی تواند از این زنان استفاده جنسی بکند بلکه اول باید تکفیری شود وارد کارزار شود و به قول خودشان جهاد کند بعد سهمیه ی زنش داده می شود در متعه نسل قابل شناسایی و رصد است اما در جهاد نکاح نمی توان گفت پدر یک نوزاد کیست  متعه جزء اختیارات خود زن است که اکثرا هم از آن استفاده نمی کنند یعنی در صدها هزار زن شیعه یکی دو نفر بیشتر به این امر تمایل ندارند و تبلیغاتی هم برای همگانی کردن آن وجود ندارد اما جهاد نامیدن عمل فوق برای فریب دادن دختران و زنان است و همین است که دختران معصوم احساساتی می روند تا باکرگی خود را فدای اسلام کنند آنهم نه در یک ارتباط عادی و معمولی با یک شخص و یا چند شخص با حفظ زمان پاک شدن بلکه با دهها نفر  و در یک شبانه روز .

در هر صورت سؤال این است که ریشه ی فتوای جهاد نکاح در کجاست ؟ و چرا این کار انجام شد ؟ آیا جهاد نکاح معلول نیست اگر معلول است علت چیست ؟ فتوا ؟ آیا خود این گونه فتوا ها نیز معلول نیست ؟علت کدام است ؟ 

ادامه دارد   


  • آخرین پستها

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :